Exprima-ti parerea si primesti bani direct pe card! apasa aici!
TE ROG NU FOLOSI ADBLOCK, TIPLI, HONEY...etc... de ce?

Cel mai nou Tesla Model S P100DL pe Autobahn ... 250kph

Bjorn Nyland din Norvegia a testat mai multe masini electrice pe autostrazi germane, unde limita de viteza este data de masina pe care o conduci. In acest weekend Bjorn a testat un Tesla Model S P100DL, adica cea mai scumpa Tesla Model S cu baterie de 100kWh si 2 motoare de peste 700 cai total.


Duminica camioanele nu au voie sa circule pe Autobahn, deci masinile personale pot folosi toate benzile, cele mai bune conditii pentru test.

Cum puteti vedea, masina se comporta foarte bine. Se poate accelera pana la viteza maxima de mai multe ori, timp de mai multe minute, dupa care apare a limitare destul de neglijabila la 215kph, cauzat de supraincalzirea sistemelor. Din fericire limitarea dispare daca lasi masina 1-2 minute sa mearga la o viteza fixa, adica fara acceleratie si fara franare regen, care pot suprasolicita motoarele, bateria si inverterul.

Cu toate astea Tesla Model S inca nu poate concura pe circuite de cursa, deoarece este prea mare, prea greu si partea electronica este destul de invechita. Pedealtaparte Tesla Model 3 vine cu cele mai noi tehnologii, care ii permit o eficienta mai buna si accelerare/franare timp de peste 20 minute:


Pentru a atinge aceasta performanta, mai intai trebuie sa activezi "Track Mode", sa astepti cam 15 minute pentru ca sistemul de racire sa raceasca bateria. Dupa ce bateria este racita, poti intra pe pista si poti stresa motoarele cat vrei... in cel mai rau caz doar 20 minute, dupa care pierzi cam 20% din acceleratie, dar poti continua cursa fara ca sistemele sa se supraincalzeasca.


In plus, track mode activeaza si un algoritm special pentru controlul de tractiune, care permite tot feluri de manevre extreme in conditii de siguranta maxima.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

nu sunt de acord, fiindca