Rich nu a reconstruit acest Tesla pentru pofit, ci ca hobby. A mai reconstruit cateva masini pe benzina in trecut, insa a fost prima sa incercare cu o masina 100% electrica ... practic cea mai avanasata de pe piata.
Procedura a durat destul de mult, 6 luni de timp liber (doar dupa munca; nu lucra pe masina in weekend), dar a reusit pana la urma, cu toate ca nu este inginer sau macar electrician calificat.
Primul pas a fost cumpararea unui Tesla Model S (negru), care a stat cateva zile sub apa cu ocazia unei inundatii. Intreaga caroserie fiind construita din aluminiu si "otel cu bor" (boron steel), a supravietuit in intregime, deci Rich a golit-o complet ... marea majoritate al componentelor electrice nu au rezistat la apa din pacate...
Pentru a face rost de componente, Rich a cumparat un alt Tesla Model S, care a fost implicat intr-un accident, iar ranile suferite nu mai permiteau o reparatie la pret rezonabil.
Din pacate nici acest Tesla nu avea toate componentele necesare, deci Rich a trebuit sa-si cumpere inca una, din Canada, care a suferit arsuri serioase in fata, dar bateria si alte componente importante au supravietuit.
Dupa ce Rich a asamblat masina electrica de lux, a trebuit sa modifice softul, pentru ca sistemul de operare nu a recunoscut numerele de serie al componentelor, care au fost transplantate din zeci de masini diferite.
In final, Rich a reusit sa scape de toate mesajele de eroare si sa obtina un Model S complet functional, in afara de update-uri de software, care sunt blocate de Tesla in asemenea cazuri, cand nu esti client. Deasemenea a reusit sa treaca de toate testele si birocratiile impuse de stat in cazul masinilor refacute "din gunoi", iar acum sotia sa va testa masina timp de cateva luni ...
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
nu sunt de acord, fiindca