Exprima-ti parerea si primesti bani direct pe card! apasa aici!
TE ROG NU FOLOSI ADBLOCK, TIPLI, HONEY...etc... de ce?

Recomand telefoane ieftine Xiaomi Redmi 9/10/11/12...etc... MZB0DL5EU

In acest moment folosesc un telefon Xiaomi Redmi 9C NFC cu 2GB memorie si 32GB stocare. La inceput a mers foarte bine, insa dupa nenumarate update-uri la sistemul de operare si aplicatii a devenit destul de greu de folosit. I-am bagat un card MicroSD de 128GB si i-am spus sa extinda stocarea interna folosind spatiu de pe card, astfel a alocat 24GB din card numai pentru aplicatii. Nu pare mult, DAR comparat cu stocarea interna... e totusi extrem de bine asa. Am updatat toate aplicatiile si am folosit doar 9.5GB din 24GB, timp ce pe memoria interna (fara card) mai aveam 2GB liber ... si am putut instala mai putine aplicatii, cam cu 3GB mai putin.


Telefonul Redmi 9C NFC are spate din plastic, astfel este extrem de usor de desfacut si schimbat bateria sau ecranul... mufa de incarcare este pe o placa separata, deci se poate schimba si asta (costa cam 50 lei placa cu portul MicroUSB).

Bazandu-ma pe experienta cu acest telefon, azi pot sa recomand Xiaomi Redmi 12C cu 3GB memorie si 32GB stocare. Nu stiu daca merita cumparata varianta cu 64GB, deoarece cu un card MicroSD bun si rapid o sa fi mai satisfacut. Am observat cam acelasi fenomen ca la calculatoare, cand ai sistemul de operare (+page file) pe un SSD si restul programelor/jocurilor pe un alt SSD. Se simte o diferenta semnificativa in timpurile de incarcare.


La un pret de ~450 lei acest telefon are camera principala de 50mp si Android 12, doua imbunatatiri semnificative comparat cu Redmi 9C. Din pacate portul de incarcare este MicroUSB, dar macar are si mufa 3.5mm pentru casti.

Spatele este putin diferit, insa e tot din plastic, deci se poate repara destul de usor, daca moare bateria sau spargi ecranul. Ecran pentru Redmi 9C m-a costat 140Lei si cam la acelasi pret o sa apara in curand ecran fara rama pentru 12C. Baterie sub 100 lei...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

nu sunt de acord, fiindca